08. 12. 2010.

Početni tečaj bubnjanja na DJEMBEU 13.12.2010. Biovizija

Ideja Početnog Tečaja je da se polaznici upoznaju s bubnjanjem i  iskustveno osjete sve dobrobiti koje aktivnost bubnjanja nudi, a pritom se i dobro zabave. Tečaj je namijenjen  početnicima, i za njegovo pohađanje nije potrebno nikakvo glazbeno predznanje,  a instrumenti su osigurani za sve polaznike. Nakon početnog tečaja, polaznicima će biti ponuđen nastavak edukacije kroz napredne tečajeve, koji počinju ubrzo nakon završetka Početnog Tečaja.
Polaznicima naprednih tečajeva koji pokažu interes i predispozicije za rad s djecom  bit će ponuđen angažman u smislu vođenja radionica bubnjanja  u osnovnim školama, u sklopu projekta „Bubanj sve lakše podnosi-reci DA prijateljstvu“.
Detaljnije informacije možete pronaći na www.biovizija.com .
Evo što o tečaju  kažu polaznici:
„Teško je prenijeti riječima tako dobre i duboke osjećaje.
To jednostavno treba probati i osjetiti.
Lupati svojim dlanovima o bubanj, postati dio moćne skupine bubnjara - super !!!
Slušati i osjećati te duboke vibracije, koje tresu tijelo i pune ga snagom... strahovi koji su postojali nestaju i pretvaraju se u čvrstu, opipljivu hrabrost i snagu.“
Aneta Bobanović, vlasnica frizerskog salona, majka troje djece
„Za satove bubnjanja imam samo riječi hvale. Sviđa mi se tvoj način rada, vrlo sistematičan, postepen i stručan, omogućava svakom tko redovito dolazi da napreduje. Tvoja osobnost kao voditelja također je vrlo ugodna i osvježavajuća; siguran, stručan, a pritom nenametljiv.“
Vladimira Kezele, osnivačica i voditeljica Waldorfskog dječjeg vrtića SUNCOKRET
„S bubnjanjem sam se prvi put susrela u OŠ „Lovre pl. Matačića“, kada sam prisustvovala jednoj radionici koju su pohađali učenici te škole. Radionica mi se učinila jako zanimljivom i kada sam čula za novi tečaj, odlučila sam se i sama prijaviti. Motiviralo me i to što postoji mogućnost da, nakon što naučim svirati bubnjeve, mogu i sama voditi te radionice.
Na tečaju mi je zabavno, sviranje me opušta i dobro dođe kao "ispušni ventil" :) Sviđaju mi se ljudi koji sa mnom pohađaju tečaj, jer uvijek vlada vesela atmosfera i sve je nekako ležerno. Jako mi se svidjelo kada smo na tečaju svirali uz pratnju na gitari!
Moja poruka ljudima koji razmišljaju o početnom tečaju bubnjanja je da ga svakako upišu! Mislim da je super što postoji taj početni tečaj, na kojem se možemo upoznati s bubnjevima i odlučiti želimo li dalje nastaviti. Bubnjanje opušta, zabavno je i svakako je dobro uložen novac. Osim toga, definitivno dobro iskorišteno slobodno vrijeme i rad na sebi!“
Ivana Azenić, djelatnica „Hrabrog Telefona“
TRAJANJE TEČAJA: Početni tečaj obuhvaća 4 radionice u trajanju od  75 minuta .
KADA: Radionice će se održavati utorkom i četvrtkom, s početkom u 20.00h. Termin održavanja prve radionice je utorak, 13. prosinca 2010.
GDJE: O.Š. „Lovre pl. Matačić“, ul. „Laurenčićeva“ bb, Folnegovićevo (tramvaji br. 6, 7 i 8)
CIJENA: 230 kn, plativo u 2 rate.
PRIJAVE: Broj mjesta je ograničen, pa Vas molimo da se prijavite (ime, prezime, e-mail adresa i broj telefona) na dolje navedene kontakte najkasnije do ponedjeljka, 06. prosinca 2010. Nakon ovog datuma svi prijavljeni  dobit će obavijest o načinu uplate akontacije, kojom osiguravaju svoje mjesto i potvrđuju sudjelovanje na tečaju.
Voditelj tečaja je Boris Prljević, profesionalni glazbenik koji, kao član simfonijskog orkestra, iza sebe ima više stotina javnih nastupa u zemlji i inozemstvu, kao i brojne studijske snimke.
Nakon 25 godina bavljenja glazbom, svom glazbenom umijeću pridružio je iskustva stečena na studiju u Međunarodnoj Shiatsu Školi i Studiju svjesne prehrane s dijagnozom, te kroz prakticiranje yoge i meditacije.
PRIDRUŽITE NAM SE!
Kontakt
mob: 091/794-64-65
tel: 01/375-85-58
e-mail: info@biovizija.hr
Kontakt osoba: Boris